Didelė transporto ir logistikos srities konkurencija ir pastoviai besikeičianti rinka ir klientų poreikiai, verčia įmones ieškoti būdų, kurie palengvintų verslo valdymą ir suteiktų daugiau galimybių kovoje už geriausias pozicijas. Transporto paslaugų valdymo sistemos sukuria tokias galimybes ir padeda ne tik su kasdieniais darbais, bet ir prognozuojant ateities perspektyvas. Įmonėms, kurios siekia savo paslaugas iškelti į aukštesnį lygį ir užrekomenduoti save kaip patikimą ir rimtą partnerį, tenka imtis veiklos automatizavimo ir efektyvinimo. Nors visas naudas, kurias suteikia transporto valdymo sistemų naudojimas būtų gan sunku išvardinti, tačiau didžiąją jų dalį galima sugrupuoti į pagrindines kategorijas, kiekviena kurių prisideda prie verslo gerovės.
Automatizavimas – neabejotinai labai svarbus faktorius, siekiant pagreitinti darbų atklikimo laiką ir eliminuoti duomenų dubliavimą. Automatizuoti transporto srityje galiam daug procesų, pradedant nuo maršrutų planavimo ir baigiant dokumentų paruošimu. Kiekvienas šių procesų atliekamas rankiniu būdų ne tik užtrunka gerokai ilgiau, bet ir neretai tampa klaidų atsiradimo šaltiniu. Kitaip tariant, norint kad klientai būtų patenkinti visais bendradarbiavimo aspektais, yra svarbu būti pirmiems, pradedant nuo pasiūlymų ruošimo, iki sąskaitų išrašymo. Visa tai veda prie antros, svarbios transporto valdymo sistemų naudos – paslaugų kokybės gerinimo. Tai yra kone svarbiausias dalykas, kurio turėtų siekti verslas, norint išsilaikyti rinkoje ir žinoma augti. Patenkintas klientas tai yra daugiau nei gautos pajamos, tai yra labai didelė tikimybė pasikartojančių užsakymų, rekomendacijų ir klientų bazės didėjimas. Žinoma joks veiklos efektyvinimas neapsieina ir be kaštų mažinimo. Čia TVS taip pat padeda rimčiau pažiūrėti į tas sritis, kuriose galimai finansai yra prarandami arba neduoda tokios grąžos, kurios tikisi vadovybė. Taigi belieka arba surasti būdus, kaip tokias veiklas suefektyvinti, arba priimti sprendimą dėl jų atsisakymo.